Papagali, pasarile de companie. Ce inseamna aceste animale de companie pentru majoritatea dintre noi.

Acesti mici prieteni adevarati pentru uni dintre noi inseamna numai o pasare de companie care mananca mancarea, fac mizerie si o galagie infernala si totusi acestea le capteaza atentia prin frumusetea lor.
Dar pentu cealalta categorie de propietari de pasari acestea pot insemna mult mai mult respectiv acestia pentru ei find cei mai buni prieteni cu care povestesc majoritatea zilei si tot o data un adevarat partener de companie cu care acestea se joaca, sau chiar aceste animale de companie pentru unele persoane fac parte chiar din familie finnd un membru cu drepturi depline in acea familie avand un statut bine definit in cadrul acelei famili.
Buna numele meu este Roko si dupa cum se vede sunt un papagal nimfa dupa mine eu cred ca pasarile de companie isi au locul lor in viata oamenilor de acea eu v-am pus la dispozitie acest site si as dori sa aflu parerea dumneavoastra pentru a putea inbunatati calitatea postarilor din aacest site de acea va rog sa imi spuneti parerea dumneavoastra despre postarile mele si ce subiecte ati fi dorit sa gasiti in acest site si nu ati gasit acestea le puteti face la adresele de mail: czirjak_ciprian@yahoo.com